Godnatt

Nu ska jag sova, det är ganska sent, skola imorgon, orkar inte, snart lov.

Dagen

Idag var det en rätt sköön dag, slutade vid 13, sen kollade jag på maja i Aulan när hon sjöng, fett bra var det, sen gick jag hem till becca, och jag vet inte riktigt vad vi gjorde, vi gjorde inget speciellt men det var kul iallfall :D
Puussssen

HEMMA

Jag kom hem ifrån kanarieöarna för ett tag sen, har bara inte orkat blogga, skolan har börjat, suuug, ska sova nu, puss.

Snart Spaninen...

Jaaa..jag sitter i mitt rum och lyssnar på musik, klockan är snart 2...om en timme kommer resten av familjen att vakna, sen ska vi fixa det sista sen åker vi mot arlanda, gud vad jag längtar, ska bli skönt att komma bort ifrån Sverige, lääääängtar....
herrrååherrrråherrrå!



2 gamla bilder

Svar; ja här kommer några bilder, tagna nästan exakt ett år sen, njuuuuut.
Frida tibbling å jag
Jag, Frida och Emelie

Där fick du två bilder :)


shashabloggen

Just nu sitter jag å becca och kollar bilder, kul kul, herrå.

upp och ner


hihihihihihihhihihiih

Min feber är nästan helt borta, och halsen är nästan bra...kan bero på att jag nyss tog en alvedon, hehehe, men det kändes bra innan det också, så jag hoppas att jag är helt frisk till imorgon.
Vid Lunch kommer Rebecca
Hon kommer me suchi så vi ska äta det, finns inte mycket mer å säga, herrråherrråherrrrå.



Snart kommer mammi me donken.


Hatar å vara sjuuk.


Haha

eller vad var det frida sa?
Will die alone with 72 hamsters.

Saknar lite att vara blond ;o

haha, jag å becca.

redan måndag..

Ååångest, jag är fortfarande sjuk och det är måndag, vi åker ons-tor (där på kvällen).
Jajajaja, tur att jag inte är magsjuk eller nått, får hålla tummarna att jag blir frisk, finns inte så mycke mer å göra.

mamma blir 41 år idag :)

Min dator har precis kommit tillbaka ifrån lagning, så jag har inga bilder, bara ego-bilder, inte så kul.
Men grattis till min fina mamma, älskar dig <3


Ångest.

Jag har sovit hela dagen, jag har feber, kan inte somna, kollar på nån film på trean.
Idag så vaknade jag vid ungefär 13.00, åt lite mat, somnade igen, sen vaknade jag nu på kvällen, ska försöka sova igen, verkligen inte min dag idag, måste bli frisk !

Jag å såfi i skolan, sööta tjejer, visst?

b b b r r r a a a. v v v a a a?

NU har jag äntligen packat klart, halva garderoben ligger i väskan, måste rensa väskan, behöver inte ha med så himmla mycket -.-

förstörd idag.

gud, vad är det med mig idag? helt förstörd, trött, tror jag kommer bli sjuk snart, får inte, ska ju till Kanariöarna snart...4 dagar kvar.
vilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavilavila.



FYRA DAGAR KVAR!

På torsdag åker jag till Kanarieöarna, fy vad jag längtar, ska verkligen bli skönt att komma bort ifrån Sverige ett tag.

jag blir full på min coocacoooola.

Just nu sitter jag i sängen och dricker Cocacola.
Imorgon är det söndag....då ska jag vara hemma och dö, städa, plugga, packa till spanien o.s.v.
Kul söndag visst ? :)

Ny blogg!

Nu har jag en ny blogg, hihihihi.


RSS 2.0